Ortodoxní židovstvo

19.02.2012 09:16

Jak uvažuje skutečný Žid, který se drží Tóry na současnou politiku tzv. "židů" (sionistů)? Jak bere vážně Boží rozhodnutí? Je pravda, že z určitého důvodu Bůh oslepil původně vyvolenému Božímu národu oči, ale nám to pomohlo k poznání Pravdy (Boha). Bůh je spravedlivý ke všem lidem a to i k těm, kteří zemřeli ještě před tím než se Bůh slitoval nad všemi lidmi a přišel v těle, aby ukázal světu v čem je Láska - totiž v tom, že milujeme své bližní tolik, že je považujeme za přednější sami sebe a dokážeme za ně položit i život - v tom je Láska a proto přišel Mesiáš - Bůh v těle, který stvořil svým slovem všechno co je, aby On jako na 100 procent člověk a na 100 procent Bůh - On bez viny a hříchu, který si nikdy nepřál smrt člověka a nebylo Jeho vinou, že člověk padl z dokonalosti v Lásce v Boží přítomnosti tam kde se nachází nyní - zaplatil krutou daň.

Ta nespočívala pouze v potupném soudu, kdy ho jeho vlastní národ - židé rukou římských protektorů vydali na krutou smrt na kříži, ale také na kruté římské bičování z kterého nezůstane na člověku ani košile, ani kůže, kdy mu nasadili přes hlavu látku a mlátili ho hlava nehlava a říkali - prorokuj, kdo tě praštil, kdy na něj plivali a křičeli - krev jeho na nás a naše děti. A jak znělo obvinění? „To je Ježíš, král Židů.“ A v tom je Láska - když někdo zemře za svůj vlastní národ, který na něj plive a křičí - ukřižujte ho - tak lidé naložili se svým Bohem, který je Láska v té nejčistčí formě. Plivu na svojí hříšnou podstatu a všechny hříchy lidstva, na nenávist, pýchu, pokrytectví, nemravnost, zlodějinu a hlavně nenávist k Bohu - všechna Sláva Bohu, který je čistou esencí všeho čeho si člověk může vážit - Lásky, Pravdy, Spravedlnosti, Trpělivosti, Věrnosti a všeho ostatního dobrého, tedy ta část morálky, kterou má člověk od Boha.

Jak je psáno - židé mají i dnes před očima roušku a nejsou schopni uvěřit i přes desítky popisů Mesiáše a jeho příchodu v Tóře (5 knih Mojžíšových - starý zákon), že jejich i náš Mesiáš už přišel. I přes to je třeba vzdát čest židovstvu, které sice ještě nepoznalo svého Krále Míru a Lásky, ale v posledním čase (jak je napsáno v Božím Slově) tato část židovstva bude obrácena zpátky k Hospodinu a Bůh je miluje pro jejich starozákoní otce. Nakonec Boží výzva: Přijďte ke mně všichni kdo se namáháte, a já Vám dám odpočinout platí pro každého člověka a každému z nás Bůh může odpustit a odpouští, uznáme-li svojí hříšnost, svojí vzdálenost o Boží dokonalosti a pokorně přijdeme poděkovat Bohu za to, že se nad námi smiloval. Díky Bohu

Jak tedy uvažují starozákonní židé? Ti kteří se skutečně drží Tóry a né satanovi (rabínské) nauky talmudu a kabaly? Dej jim Bože zaslíbenou milost, aby tě konečně poznali ve všech tvých překrásných formách. Dej Pane, aby si tě nespletli s antikristem, tedy člověkem světovládcem, který má přijít před Tebou a který nastolí světovládu a už také rychle každým dnem pracuje na té poslední odporné lži. Kéž se nenechají obalamutit tím synem zatracení, který se bude převlékat do všech těch falešných učení a jako falešný prorok převlečený za Mesiáše a Zachránce odsoudí k smrti každého kdo se mu nepokloní. Staň se ale jen Tvá vůle, vždyť Ty vidíš do srdcí lidí a zkoumáš jejich úmysly. Jak podivuhodné jsou Tvé cesty. Přijď Pane Ježíši!

Centrální rabínský kongres USA a Kanady

PROČ JSME PROTI IZRAELSKÉ VLÁDĚ A JEJÍM VÁLKÁM?

Tento dopis obdržel list The New York Times v neděli 11. února 2001. Centrální rabínský kongres USA a Kanady, který byl založen v roce 1952, je celosvětová organizace zastupující přes 150 ortodoxních komunit.

Volby v Izraeli způsobily, že se tato země stala místem, kde religiózní Židé a jejich strany podporují takového kandidáta, který souhlasí se zpomalováním nebo zastavením mírového procesu. Dochází k vytváření dojmu, že ultraortodoxní Židé jsou v souladu s tradiční vírou v Tóru nejzarytějšími příznivci udržení izraelské nadvlády nad „okupovanými územími“ a Chrámovou horou v Jeruzalémě.

Ve skutečnosti není nic vzdálenějšího pravdě.

Před dvěma tisíci lety, v dobách, kdy došlo ke zničení Chrámu, zakázal Stvořitel židovskému lidu (kesusbos 111a) získat nadvládu ve Svaté zemi dříve, nežli se objeví Mesiáš. Navíc bylo Židům zapovězeno vést během svého vyhnanství jakýkoli druh války vůči ostatním národům. Pro židovstvo v rámci diaspory by spíš mělo být typickým civilizované, čestné a vstřícné chování vůči jejich hostitelům po celém světě.

Přes více než dva tisíce let Židé berou své vyhnanství jako rozhodnutí vyšší vůle. Židé se nikdy nepouštěli o vzpouru vůči svým hostitelským národům, ani nikomu jinému. Nikdy v dlouhé historii židovského exilu se neobjevily plány nebo snahy vymanit Svatou zemi z rukou jejích vládců či obyvatel. Jediným prostředkem, který židovstvo používalo s cílem ukončit toto vyhnanství, byly po celou tuto dobu modlitby, pokání a dobré skutky.

Podobným způsobem se v dobách úpadku Druhého chrámu rabín Jochanan ben Zakaj postavil soudobým židovským fanatikům a inicioval mírové rozhovory s Římany.

Tato jednotnost víry a praxe zůstala nedotčena až do období zhruba před sto lety, kdy došlo k nástupu sionismu. Sionismus je bezvýznamné hnutí, které se snaží o metafyzicky nemožnou věc. Cílem hnutí je zvrátit božské nařízení o vyhnanství.

Ve své podstatě sionismus odmítá koncepci vyhnanství nařízeného Bohem. Navíc soustavně nebere ohled na utrpení a nebezpečí, které představuje ono samo i jeho ztělesnění, izraelský stát, pro Židy a nevěřící.

Sionismus představuje naprosto radikální zlom ve víře a praktickém životě židovského obyvatelstva v rámci historie.

Naši mudrci a rabíni odsuzují sionistické bludařství od samotného založení sionismu. I dnes tóře oddaní pravověrní Židé nadále uznávají boží nařízení o vyhnanství. Literatura, v níž ortodoxní rabíni odsuzují sionismus, je rozsáhlá a dobře známá.

Je jenom logické, že během 52 let existence izraelského státu patřily mezi jeho nejhorlivější a nejvytrvalejší odpůrce Židé tradičně vyznávající Tóru. Proto pokračující utrpení a smrt, které přináší Židům i nežidům izraelský stát, nejsou dílem pravověrných židovských vyznavačů Tóry, kteří odmítali již existenci tohoto státu.

Z tohoto důvodu je definitivní hereze sionismu i jeho popírání božské prozřetelnosti v rámci historie výsledkem celkového odmítnutí Boha a Tóry, které sloužily za vzor zakladatelům víry. Následné dějiny této bizarní ideologie jsou nepřetržitým řetězcem činů namířených zjevně proti Tóře. K této smutné historii patří neselektivní a vynucené pitvy, masové znesvěcování hřbitovů, povolávání žen do armády a nedávné snahy povolávat do ozbrojených sil i rabínské seminaristy.

Od jedinců, kteří sami sebe popisují jako „religiózní sionisty“, byly v poslední době slyšet velmi bojovné projevy. Jejich postoj bohužel zahrnuje porušování tisícileté víry mudrců zabývajících se studiem Tóry i celého židovstva.

Cílem židů, kteří vyznávají pouze Tóru, je zbožná a mírová koexistence se všemi národy a lidmi. Lidé, kteří žili v souladu s boží vůlí, nemají nic společného s válkami, které jsou falešně prezentovány jako židovské války, ale ve skutečnosti jsou válkami sionistickými.

Uzavíráme modlitbou, aby sám Stvořitel brzy seslal svého Mesiáše, jenž by spasil Zemi a kolem něhož by se semknulo celé lidstvo, aby jej mohlo uctívat.